By   16 września 2016



W tym miejscu zamieszczamy bazę naszych klientów wylosowanych w prowadzonej przez nasz zespół moderatorów cyklicznej zabawie „Wygraj Wyjazdowe Szkolenie Team Building” – tych zwycięzców gorąco zapraszamy na przyszłomiesięczne Wyjazdy Integracyjne realizowane w Rucianem Nidach.
Na bonusowy wyjazd integracyjny zapraszamy tych klientów z wymienionych obok warsztatów:

  • Teodor Jamiński, Fotoreporter, Ostrówek, program e-learning z obsługi Excela
  • Grzegorz Szydłowieccy, Konwojent, Rogowo, program e-learning z uczestnictwa w rozmowach oceniających

  • Michalina Imielińska, Dyrektor ds. Reklamacji, Dukla, program e-learning z inspirowania i angażowania ludzi

  • Brygida Langosz, Wydawca materiałów, Wyrzysk, moduł coachingowy z kształtowania osobistego wizerunku

  • Gaweł Tuchlin, Inżynier , Wielichowo, panel dyskusyjny z radzenia sobie ze stresem

    Poniżsi kursanci wygrali nagrodę specjalną: Wycieczka do Hiszpanii:

  • Magda Maciejowska, Starszy Handlowiec , Dobra, trening z profesjonalnej obsługi trudnego klienta
  • Zofia Berkowska, Instruktor nauki jazdy, Raków, moduł coachingowy z podstaw współpracy z pracownikami z Holandii

  • Denis Cieśla, Analityk pracy, Rusinów, szkolenie z kreatywnego podejścia do wyzwań

    Specjalny niedzielny event „Zostań Baristą – sztuka parzenia kawy” otrzymują od nas:

  • Zenon Wesołowski, Elektromonter lotniczy, Osiek Mały, kurs z inteligencji emocjonalnej
  • Ariadna Wierzbowska, Asystent ds. Obsługi Zamówień, Halinów, szkolenie z myślenia strategicznego

  • Angelina Skubiszewska, Oficer pokładowy , Regimin, moduł coachingowy z podejmowania decyzji

  • Remigiusz Krajewski, Muzealnik, Gołymin-Ośrodek, program e-learning z pracy w zespołach zróżnicowanych

    Wśród następujących klientów rozlosowaliśmy symboliczny upominek: Podróżny organizer a także tablek

  • Delfina Kotowska, Reprezentant Sprzedaży ds. Zamówień Internetowych, Zbąszyń, program e-learning z budżetowania i kontroli kosztów
  • Klara Dziąg, Architekt , Wąpielsk, trening z budowania relacji ze współpracownikami