SYMULACJA NR 1: opracować moduł edukacyjny dot. ról zespołowych i pracy zespołowej na podstawie analizy odpowiednich momentów z jednego z poniższych filmów:
Ostrożnie, pożądanie; Ang Lee
Otchłań / Głębia; James Cameron, Na fali; Kathryn Bigelow
Tylko dla najlepszych; Sheldon Lettich
Mexican; Gore Verbinski, Szyfry; Wojciech Has
Pociąg; Jerzy Kawalerowicz
Czarownice z Salem; Nicholas Hytner, Gwiezdny pył; Andrzej Kondratiuk
Nieustraszeni pogromcy wampirów; Roman Polański, Prawdziwy romans; Tony Scott
Michael; Nora Ephron
Fuks; Maciej Dutkiewicz, Czas patriotów; Phillip Noyce
Dziecko diabła; Bobby Roth
Gra dla dwojga; Mark Brown
SYMULACJA NR 3: stworzyć artystyczną zabawę team building na fundamencie tekstu do wybranego z następujących przebojów:
Soft Cell, The Art Of Falling Apart, Flapjack, Fairplay
R.E.M., Automatic For The People, Czerwone Gitary, Nie zadzieraj nosa, Mansun, Attack Of The Grey Lantern
Rolling Stones. The, Big Hits (High Tide And Green Grass), Depeche Mode, A Broken Frame, Sting, …Nothing Like The Sun
Closterkeller, Jihad
PROBLEM NR 3: – Kwestia jednoznacznego wyrażania niejasnych informacji. Opracować komunikatywną dla statystycznego polaka ulotkę aplikowania wybranej zwymienionych tutaj suplementów:
46.0, Leki wpływajace na gospodarkę lipidową – inhibitory reduktazy HMG-CoA
152.4, Opioidowe leki przeciwbólowe – postacie do stosowania przezskórnego
165.0, Leki przeciwpadaczkowe do stosowania doustnego – gabapentyna
2.0, Inhibitory pompy protonowej – stosowane doustnie
153.3, Opioidowe leki przeciwbólowe – tramadol – postacie do podawania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne
12.2, Leki przeciwzapalne działajace na jelita – mesalazyna – produkty do stosowania doodbytniczego – stałe postacie farmaceutyczne
197.1, Wziewne leki beta-2-adrenergiczne o krótkim działaniu