By   2 lutego 2018


SYMULACJA NR 1: opracować moduł edukacyjny dot. ról zespołowych i pracy zespołowej na podstawie analizy odpowiednich momentów z jednego z poniższych filmów:

  • Ostrożnie, pożądanie; Ang Lee
  • Otchłań / Głębia; James Cameron, Na fali; Kathryn Bigelow
  • Tylko dla najlepszych; Sheldon Lettich
  • Mexican; Gore Verbinski, Szyfry; Wojciech Has
  • Pociąg; Jerzy Kawalerowicz
  • Czarownice z Salem; Nicholas Hytner, Gwiezdny pył; Andrzej Kondratiuk
  • Nieustraszeni pogromcy wampirów; Roman Polański, Prawdziwy romans; Tony Scott
  • Michael; Nora Ephron
  • Fuks; Maciej Dutkiewicz, Czas patriotów; Phillip Noyce
  • Dziecko diabła; Bobby Roth
  • Gra dla dwojga; Mark Brown

    SYMULACJA NR 3: stworzyć artystyczną zabawę team building na fundamencie tekstu do wybranego z następujących przebojów:

  • Soft Cell, The Art Of Falling Apart, Flapjack, Fairplay
  • R.E.M., Automatic For The People, Czerwone Gitary, Nie zadzieraj nosa, Mansun, Attack Of The Grey Lantern
  • Rolling Stones. The, Big Hits (High Tide And Green Grass), Depeche Mode, A Broken Frame, Sting, …Nothing Like The Sun
  • Closterkeller, Jihad

    PROBLEM NR 3: – Kwestia jednoznacznego wyrażania niejasnych informacji. Opracować komunikatywną dla statystycznego polaka ulotkę aplikowania wybranej zwymienionych tutaj suplementów:

  • 46.0, Leki wpływajace na gospodarkę lipidową – inhibitory reduktazy HMG-CoA
  • 152.4, Opioidowe leki przeciwbólowe – postacie do stosowania przezskórnego
  • 165.0, Leki przeciwpadaczkowe do stosowania doustnego – gabapentyna
  • 2.0, Inhibitory pompy protonowej – stosowane doustnie
  • 153.3, Opioidowe leki przeciwbólowe – tramadol – postacie do podawania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne
  • 12.2, Leki przeciwzapalne działajace na jelita – mesalazyna – produkty do stosowania doodbytniczego – stałe postacie farmaceutyczne
  • 197.1, Wziewne leki beta-2-adrenergiczne o krótkim działaniu