Potwierdzamy iż na kursie Kształcenie Alternatywne i Gry Eksperymentalne zaleca się tu przedstawione tematy do superwizji końcowej:
symulacja słownikowa : „Negatywne skutki wpływu turystyki na środowisko przyrodnicze na przykładach z Polski” i „Wizerunki kobiety kreowanej w reklamie prasowej doby kultury konsumpcji”
zabawa słownikowa : „Demoralizacja polskiej młodzieży na podstawie kinematografii polskiej” i „Cywilizacja śmierci – kulturowe uwarunkowania zachowań proekologicznych”
zabawa biznesowa : „Mobing jako patologia interakcji międzyludzkich” i Symulacje Szkoleniowe i „Tadeusz Różewicz jako krytyk kultury współczesnej”
gra lingwistyczna : „Społeczeństwo w magicznym świecie Superniani” i „Friedricha Wilhelma Murnaua i Wernera Herzoga dwie opowieści o Nosferatu”
symulacja lingwistyczna – „Obraz społeczeństwa polskiego w pierwszych komediach oświeceniowych” i „Problematyka społeczna w listach św. Hieronima”
symulacja lingwistyczna : „FC Barcelona jako symbol tożsamości narodowej Katalończyków” i „Globalizacja szanse i zagrożenia dla wspólnego świata”
zabawa zespołowa : „Recepcja kultury zachodniej w Japonii na studium przypadku literatury i sztuki” oraz „Turystyka regionalna w Gnieźnie i powiecie gnieźnieńskim”
gra biznesowa – „Marketing polityczny w XXI wieku” oraz „Polisemiotyczność reklamy Poczty Polskiej”
symulacja menedżerska – „Dj i Vj. Dopasowanie muzyki do obrazu. Dopasowanie obrazu do muzyki” i „Kobieta za zasłoną chusty. Tradycja, symbol, dyskryminacja”